CO U NÁS BUDETE DĚLAT,CO BUDE VAŠÍM DENNÍM CHLEBEM?
Zákaznická kvalita:
Péče o zákazníka, komunikace a spolupráce se zákazníkem, účast na jednání a na návštěvě zákazníka.
Zvyšování spokojenosti zákazníka a zlepšování trendů (PPM), služební cesty za účelem návštěvy zákazníka.
Přenášení požadavků zákazníka (zákaznické výkresy, technické normy/specifikace, D/TLD požadavky), práce s B2B portálem,
Vedení zlepšovacího týmu při řešení zákaznických reklamací, zpracování 8D reportů, organizování a řízení třídících akcí (interní, 0km, pole), řešení technického faktoru.
Interní kvalita:
Zavádění požadavků zákazníka do Control plánu, Process Flow Chartu, P-FMEA, Rekvalifikačního plánu.
Blokování a uvolňování výrobních procesů, výrobků či dodávek, koordinování třídících akcí.
CO OD VÁS OČEKÁVÁME MY?
- Znalost: VDA norem, IATF 16949, APQP, PPAP, Control plan, FMEA, 8D Report, specifické požadavky zákazníka, D/TLD, řidičské oprávnění skupiny B, referentské zkoušky
- Velmi dobrá znalost nástrojů MS Office, silné organizační a komunikativní schopnosti, schopnost řešení problémů, ochota cestovat, analytické myšlení, zkušenost z prostředí automotive, zkušenost s vyfukováním plastů je výhodou.
- Český a Anglický jazyk – plynule, Německý jazyk – výhodou.
CO VÁM ZA TO NABÍZÍME?
- Zajímavou práci ve výrobní společnosti
- Menší tým rodinného typu
- Zajímavé finanční ohodnocení
- Stravenky v hodnotě 180,-
- 13.mzdu
- Věrnostní bonus = více volných dnů s rodinou
- Letní a podzimní bonus (každý v hodnotě 10.000,-)
- příspěvek na penzijní připojištění 500,- Kč